Celem pracy jest analiza i ocena działań dystrybucyjnych podejmowanych przez pośredników w handlu obuwiem na terenie miasta Tarnowa. Omówiono zagadnienia dotyczące działalności dystrybucyjnej, od jej podstawowych funkcji ...
Zmiany sposobu życia, wzrost tempa życia, chroniczny brak czasu wielu osób spowodowały, że przedsiębiorcy, a zwłaszcza handlowcy poszukują sposobów dotarcia do takich potencjalnych klientów aby w ich miejscu mieszkania czy ...
Handel, w najprzeróżniejszych formach, towarzyszył ludzkości od zarania dziejów. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie różnorodnych możliwości rozliczania transakcji handlowych, jakie były obecne na przestrzeni lat ...
Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena przedsiębiorstwa handlowego
w systemie zadań i funkcji dystrybucji na przykładzie firmy dystrybucyjnej Ravi w Brzeźnicy. Przesłanką tak sformułowanego celu pracy jest przekonanie ...
Celem ogólnym pracy jest scharakteryzowanie polskiego e-commerce w aspekcie rozwiązań dla podmiotów zajmujących się dystrybucją nośników muzycznych. W oparciu o raporty i materiały dotyczące omawianych kwestii w pracy, ...
Ceny towarzyszą nam wszędzie. Źródłem informacji wykorzystanych w pracy dotyczących charakterystyki cen były wybrane książki, internet oraz wybrane artykuły z prasy motoryzacyjnej. Wywiadem pośrednim (w którym zawarte ...
Autor pracy podejmuje się tematu konkurencyjności i sposobów walki z konkurencją. Opisane zostają przykłady konkurencji oraz aktualny stan gospodarki Polski. Przedstawione są również metody walki z konkurencją. Analiza ...
Celem pracy jest porównanie i ocena organizacji dystrybucji produktów Powszechnej
Spółdzielni Spożywców „Lotos” oraz Firmy Handlowej „Beta” Spółki z o.o. Przedstawiono założenia dystrybucji i jej funkcji, kanałów ...
Głównym celem pracy jest odpowiedź na pytanie, czy czynniki płacowe, które są stosowane w firmie Calzedonia mają istotny wpływ na podniesienie motywacji ich pracowników oraz czy stosowany system jest popierany przez nich ...
Praca rozpoczyna się wprowadzeniem w charakterystykę handlu i wizerunku przedsiębiorstw. W rozdziale pierwszym przedstawiono istotę, rodzaje wizerunków oraz wizerunek jako odzwierciedlenie wyróżniającej pozycji przedsiębiorstwa. ...
W niniejszej pracy autor przedstawia Internet jako nowoczesne medium, które umożliwia nam proces handlu i komunikacji z klientami i rozwija się w bardzo szybkim tempie. Główną przewagą Internetu jest jego interaktywność, ...
Przedmiotem rozważań w pracy jest udowodnienie, że inteligencja emocjonalna ma istotne znaczenie w życiu zawodowym ludzi zajmujących się sprzedażą. Badaniem zostali objęci handlowcy oferujący produkty skierowane dla ...
Celem pracy jest przedstawienie roli jaką spełnia służba bhp w zakładzie pracy, a dokładniej w placówkach handlowych oraz omówienie jej wybranych aspektów. Z racji wykonywanej pracy w dziale księgowości sieci Delikatesy ...
Celem pracy jest wykazanie postawionej w temacie pracy hipotezy badawczej, która brzmi następująco: zagrożenia utratą zasobów w teorii zachowania zasobów są czynnikami stresu u pracowników handlu. Tak postawiona hipoteza ...
Przełomowym dla rynku aptecznego był rok 2000, kiedy to liczba aptek w Polsce zaczęła gwałtownie wzrastać. Dołączył się do tego znacznie obniżony wzrost gospodarczy i pogorszona sytuacja gospodarstw domowych w Polsce. W ...