Głównym przedmiotem zainteresowania niniejszej pracy magisterskiej jest wdrażanie
strategii organizacji za pomocą Strategicznej Karty Wyników. Praca ta zawiera projekt
Strategicznej Karty Wyników przygotowany dla Banku ...
Celem niniejszej pracy jest opracowanie Strategicznej Karty Wyników dla
przedsiębiorstwa STS Berg.
Przygotowana karta jest podzielona na cztery perspektywy: finansową, klienta, procesów
wewnętrznych, a także rozwoju, ...
Celem pracy jest przedstawienie projektu strategicznych jednostek biznesu dla hurtowni materiałów budowlanych Tar Bud Komplex Sp.z o.o. Opisano rolę Strategicznych Jednostek Biznesu w zarządzaniu marketingowym firmy ...
Niniejsza praca dotyczy problemu motywacji i motywowania pracowników oraz poziomu zaspakajania ich oczekiwań, w oparciu o skuteczności stosowanych motywatorów w Firmie Tymbark MWS. W części teoretycznej przedstawiono pojęcia ...
Praca poświęcona jest projektowi wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientem w nowej sieci komórkowej w Polsce. Opisano podstawy koncepcji zarządzania relacjami z klientem oraz przedstawiono podstawowe koncepcje ...
Dynamika przeobrażeń współczesnego świata, zaostrzenia walki konkurencyjnej sprawiają, iż przedsiębiorstwa muszą zastąpić dotychczasową „strategię promocji” kształtowaną poprzez jednokierunkowe oddziaływanie, komunikacją ...
Głównym tematem pracy jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup
o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
na przykładzie projektu „Aktywnie w przyszłość”. W ...
Celem głównym pracy jest przedstawienie elementów i zasad zarządzania projektami
z funduszy strukturalnych w jednostce samorządu terytorialnego oraz analiza i ocena efektów
wybranych projektów w gminie Ostrów Mazowiecka, ...
Głównym wątkiem pracy jest analiza prowadzonych przez Gminę Łososinę Dolną działań z zakresu promocji i jej wpływu na rozwój społeczno-gospodarczy. Celem pracy jest identyfikacja czynników promocji mających wpływ na rozwój ...
Temat niniejszej pracy powstał w nawiązaniu do tej problematyki. Głównym celem pracy jest próba oceny działań promocyjnych prowadzonych w gminie Piwniczna-Zdrój. Bogactwo przyrody, różnorodność kulturowa, a także dobra ...
Celem niniejszej pracy jest prezentacja sposobów promowania hotelu w Internecie, na przykładzie hotelu Millennium w Wiśle. W części teoretycznej przedstawiono definicję promocji, jako zasadniczego element marketingu mix, ...
Praca dotyczy promocji internetowej w branży artykułów przetwórstwa rolno-spożywczego. Celem pracy jest rozpoznanie i analiza promocji internetowej w podnoszeniu
sprzedaży i zadowolenia klientów - nabywców przetwórstwa ...
Celem pracy jest przedstawienie zagadnień z zakresu marketingu, związanych z promocją i reklamą obiektu turystycznego i przede wszystkim sposobu w jaki radzi sobie nowo otwarty obiekt turystyczny w dzisiejszych czasach, ...
Tematem pracy jest ustalenie na ile działania promocyjne stosowane w badanej firmie Wło-Jan wpływają na zachowania nabywcze jej klientów. Część teoretyczna stała się podstawą badań, które przeprowadziłam w firmie Wło-Jan, ...
Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że dobrze przygotowany program promocyjny jest warunkiem sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa. Promocja jest niezbędna nie tylko dla firm, które dzięki niej informują klientów o tym, ...
Analizując składowe poszczególnych części wewnętrznej struktury systemu komunikacji marketingowej, posłużę się osiągnięciami istniejącej już od wielu lat na naszym rynku firmy „Plus GSM”. Poczynając od jej początkowej ...
Promocja ta jest marketingowym oddziaływaniem na klienta i potencjalnego nabywcę. Dostarcza ona nabywcy informacji, argumentów, obietnic i zachęty skłaniających do kupowania oferowanych produktów i usług. Stwarza również ...
Z uwagi na swą specyfikę sektor ubezpieczeniowy wymaga odrębnego
potraktowania. Niematerialność oferowanych usług powoduje, iż należy dokonać
nieco innego doboru instrumentów marketingu-mix niż w przypadku sprzedaży ...
Praca ma na celu ukazanie, że promocja w edukacji odgrywać zaczęła szczególną rolę w pozyskiwaniu nowych klientów i zatrzymywaniu obecnych. Praca składa się z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter ...