Celem niniejszej pracy jest ocena poziomu satysfakcji klientów apteki „Nasza Apteka” oraz hierarchizacja czynników mających wpływ na wybór placówki, w której dokonują zakupu. Praca weryfikuje skłonności klienta odnośnie ...
Niniejsza praca magisterska ma na celu porównanie zachowań nabywczych studentów pierwszego i ostatniego roku studiów licencjackich w odniesieniu do następujących produktów: pasty do zębów, papieru toaletowego i mydła. ...
Temat, który poruszono w pracy dotyczy problemu budowania lojalności klientów, jako jednego z elementów działań marketingu-mix na przykładzie Apteki Pod Magnolią w miejscowości Męcina. Głównym celem przedsięwzięcia jest ...
Praca dotyczy problematyki kształtowania więzi z klientami przedsiębiorstwa w
sektorze turystycznym. Badania zostały przeprowadzone w hotelu Panorama w Nowym Sączu na podstawie obserwacji oraz rozmów z dyrekcją i zatrudnionym ...
Handel jest pojęciem powszechnie znanym, oznacza działalność gospodarczą polegającą na zawodowym pośredniczeniu w wymianie towarów, czyli na ich zakupie w celu dalszej odsprzedaży. Jednym z rodzajów handlu jest handel ...
Celem niniejszej pracy dyplomowej są rozważania na temat lojalności klientów, a także identyfikacja lojalności młodych konsumentek wobec luksusowych marek perfum. Dla realizacji celów pracy przeprowadzono studia literatury ...
Tematyka pracy dotyczy zagadnienia związanego z promocją reputacji oraz z
metodami i technikami kreowania wizerunku firmy, ze szczególnym uwzględnieniem
wpływu programu lojalnościowego na wzrost zaufania i wzajemnej ...
Celem niniejszej pracy są rozważania na temat wykorzystania w praktyce koncepcji
marketingu relacyjnego, kształtowania lojalności z wykorzystaniem programów
lojalnościowych. Ponadto celem jest prezentacja wyników badania ...
Zarządzanie to proces planowania, organizowania, przewodzenia, kontrolowania oraz świadomego i ciągłego kształtowania organizacji. Jest to wykorzystywanie wszystkich dostępnych zasobów organizacji do osiągnięcia celów. ...