Księgarnia Internetowa Books

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-09-29 19:22:52

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym celem pracy jest przedstawienie księgarni internetowej założonej w 2009 roku - Księgarnia- Books.pl, która to zajęła się sprzedażą książek dla dość wąskiego grona klientów, jakim są uczniowie i studenci oraz ludzie pragnący zgłębić swoja wiedzę. Księgarnia oferuje książki o tematyce naukowej z dziedzin: informatyka, biznes, zdrowie, nauka i kultura. Ponadto posiada szeroką gamę podręczników akademickich i szkolnych z historii, informatyki oraz z matematyki. Dodatkowo oferuje bogaty zbiór lektur szkolnych oraz albumów. Ponadto celem pracy jest ukazanie możliwości technologicznych, jakie można zastosować w funkcjonowaniu sklepu tego rodzaju oraz poprzez zastosowanie biznes planu pokazać czy funkcjonowanie księgarni internetowej ma rację bytu. Na systemy zarządzania firmą można patrzeć pod różnym kątem, w zależności, co w danej chwili jest nam niezbędne, aby firma funkcjonowała stabilnie i dostatecznie szybko, aby nadążyć za konkurencją w danej dziedzinie. Jest to niezwykle ważne, aby w dobie Internetu utrzymać się na rynku. Praca ujęta została w czterech rozdziałach, z których pierwszy rozpoczyna się od przedstawienia Internetu, jako nowoczesnej techniki komunikacji, przechodząc dalej do jednej z jego form – handlu internetowego. w drugim rozdziale została opisana istota, etapy tworzenia i zasady działania, a także bezpieczeństwo, które jest bardzo istotne w funkcjonowaniu sklepu internetowego. Rozdział trzeci zawiera biznes plan utworzony dla księgarni „Księgarnia – Books.pl”, po czym w rozdziale czwartym zaprezentowano mechanizm działania biznesu oraz projekt obecnie funkcjonujących stron internetowych Księgarni-Books.pl. We wnioskach końcowych podsumowano pracę, ze szczególnym zwróceniem uwagi na atrakcyjność księgarni internetowej i jej szansy rozwoju.

Opis

Słowa kluczowe

Internet, sprzedaż internetowa, księgarnie

Cytowanie