Analiza strategiczna Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "GRÓD"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Matusz, Łukasz
dc.date.accessioned 2017-09-12T13:11:28Z
dc.date.available 2017-09-12T13:11:28Z
dc.date.issued 2015-07-20 18:57:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10205
dc.description.abstract Głównym celem pracy była analiza strategiczna Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „GRÓD”, zdefiniowanie szans i zagrożeń, a także mocnych i słabych stron firmy. Praca składa się z analizy makrootoczenia za pomocą metody PEST, analizy mikrootoczenia za pomocą metody 5 sił Portera oraz analizy samego przedsiębiorstwa za pomocą metody SWOT. Wnioski wyciągnięte z analiz pozwolą na poznanie miejsca firmy w sektorze, siły jej oddziaływania oraz trafny wybór strategii zarządzania. Dzięki przeprowadzonym analizom zarząd firmy otrzyma niezbędne informacje, pozwalające na wybór strategii umożliwiającej dalszy rozwój przedsiębiorstwa i osiągnięcie sukcesu. Praca składa się z dwóch głównych części. Pierwsza część opisuje podstawy teoretyczne wyboru strategii oraz analizy przedsiębiorstwa. Druga część pracy natomiast to charakterystyka firmy, a także opis przeprowadzonych analiz i płynące z nich wnioski. Na końcu pracy znajduje się krótkie podsumowanie wyników analiz. pl
dc.description.abstract Main aim of this thesis was to show strategic analysis of „Gród” Trade Company, defining its chances, threats as well as strengths and weaknesses. It consists of macroenvironment analysis by PEST method, microenvironment analysis by Porter’s 5 forces and the analysis of the company itself by SWOT method. Conclusions drawn from the analysis will give the reader some information what is the position of the company, its impact strengths as well as choices of the management strategy. Analysis which were carried out will inform the company management what steps should be taken to achieve success. This thesis is divided into two parts. The first part gives some information about strategies and the analysis of the company. The second chapter is devoted to the characteristics of the company itself, its analysis as well as conclusions. Short summary is put at the end of this thesis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject Gród pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject analiza PEST pl
dc.subject metoda 5 sił Portera pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject rynek paliwowy pl
dc.subject stacje paliw pl
dc.subject analiza makrootoczenia pl
dc.subject analiza mikrootoczenia pl
dc.subject szanse pl
dc.subject zagrożenia pl
dc.subject silne strony pl
dc.subject słabe strony pl
dc.subject Gród pl
dc.subject strategic analysis pl
dc.subject PEST analysis pl
dc.subject Porter’s 5 forces pl
dc.subject SWOT analysis pl
dc.subject fuel market pl
dc.subject petrol stations pl
dc.subject macroenvironment analysis pl
dc.subject microenvironment analysis pl
dc.subject chances pl
dc.subject threats pl
dc.subject strengths pl
dc.subject weaknesses pl
dc.title Analiza strategiczna Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "GRÓD" pl
dc.title.alternative Strategic analysis of “GRÓD” Trade Company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2017-06-19T11:13:55Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info