Abstract:
Niniejsza praca ma na celu analizę potrzeb studentów WSB-NLU w Nowym Sączu w zakresie podnoszenia jakości usług SWFiS. Analiza ta pozwoli na opracowanie jak najlepszej oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych w przyszłości tak, aby sprostać wymaganiom klientów SWFiS. Praca składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym znajduje się charakterystyka sektora usług, specyfika usług edukacyjnych, rozumienie jakości w kontekście usług oraz opis potrzeb człowieka, które motywują do określonych działań, m.in. do podjęcia aktywności fizycznej. Drugi rozdział zawiera opis metodologii badań marketingowych przeprowadzonych wśród studentów WSB-NLU, a także cel badań, narzędzia badawcze i opis badanej populacji. Natomiast w rozdziale trzecim znajduje się prezentacja i interpretacja wyników badań. Oprócz licznych publikacji zwartych zarówno w języku polskim jak i języku angielskim, źródłami, które okazały się najbardziej pomocne przy pisaniu niniejszej pracy były materiały rządowe, źródła internetowe, liczne raporty i wyniki badań z zakresu edukacji, a także wewnętrzne materiały SWFiS przy WSB-NLU. Rosnąca konkurencja na rynku usług sportowych skłania istniejące na nim podmioty do ciągłego podnoszenia jakości swoich usług. Dlatego też tak ważne jest dostosowanie oferty do potrzeb i preferencji klientów, co pragnę przedstawić za pomocą niniejszego opracowania.