Public relations jako instrument kreowania wizerunku firmy na przykładzie MAXTON s.c.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-09-28 12:35:20

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy była ocena wykorzystania narzędzi PR w kreowaniu wizerunku firmy na przykładzie MAXTON s.c. Badana firma należy do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Powodem podjęcia tematu była chęć sprawdzenia, czy i w jakim stopniu możliwe jest zastosowanie technik public relations przez małą, rodzinną firmę. Pierwsze dwa rozdziały pracy poświęcono przeglądowi aktualnej literatury z zakresu problematyki public relations. W rozdziale pierwszym omówiono koncepcję wizerunku firmy. Rozdział drugi poświęcony został w całości public relations i jego narzędziom. Rozdział trzeci przedstawia firmę MAXTON s.c. jako przedmiot badań empirycznych. Omówiono w nim historię firmy, zakres działań i strukturę organizacyjną. Nieco miejsca poświęcono również strategii firmy i sytuacji w sektorze. Czwarty, ostatni rozdział zawiera analizę zebranych danych. Zweryfikowano w nim hipotezy badawcze i udzielono odpowiedzi na postawione we wstępie pytania. W tym celu wykorzystano ankietę przeprowadzoną wśród potencjalnych klientów oraz wywiad ze współwłaścicielami firmy.

Opis

Słowa kluczowe

wizerunek przedsiębiorstwa, public relations

Cytowanie