Reklama telewizyjna samochodów adresowana do młodych mężczyzn - psychologiczne aspekty postaw

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Horowska, Emilia
dc.date.accessioned 2018-03-14T13:32:16Z
dc.date.available 2018-03-14T13:32:16Z
dc.date.issued 2010-09-26 18:48:58
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/10360
dc.description.abstract Niniejsza praca magisterska zajmuje się problematyką reklamy telewizyjnej we współczesnym świecie, jej wadami i zaletami, a także jej metodami oddziaływania na mężczyzn, którzy są podmiotem badań w tej pracy. Badanie marketingowe zostało przeprowadzone za pomocą ankiety on-line, na grupie 80 mężczyzn w wieku od 18 do 35 lat i miało na celu zweryfikowanie postaw i preferencji młodych mężczyzn, a także zbadanie wpływu reklamy na decyzje zakupowe samochodów. Przeprowadzone badanie dowiodło, iż reklamy telewizyjne nie mają żadnego wpływu na decyzje zakupowe badanej grupy respondentów. Ponadto najbardziej istotne są elementy poznawcze, a minimalny wpływ na decyzje wśród mężczyzn z wykształceniem wyższym ma sentyment do marki. pl
dc.description.abstract This master thesis is about television commercials in contemporary world, about their advantages and disadvantages and about methods of influence on men who are the subject of this thesis. Marketing research was conducted in the Internet with usage of online survey, on the group of 80 men in age from 18 till 35 and was supposed to verify the attitudes and prefers, and also to confirm the influence of commercial for young men’s purchase decision. The research has not confirmed the thesis that television commercials have influence on young men. They answered that adverts in television do not have any impact on their decision. Moreover emotional aspect is less important than cognition aspects. On men, with higher education, a minimal influence has had a sentimental aspect. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject decyzje zakupowe pl
dc.subject analiza wpływu pl
dc.subject postawy pl
dc.subject preferencje pl
dc.subject television commercial pl
dc.subject purchases’ decisions pl
dc.subject analysis of influence pl
dc.subject attitudes pl
dc.subject prefers pl
dc.title Reklama telewizyjna samochodów adresowana do młodych mężczyzn - psychologiczne aspekty postaw pl
dc.title.alternative Television commercials of cars addressed to young men - psychological aspects of attitudes pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2018-02-22T14:20:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info