Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder
Ładowanie...
Data
2009-09-30 16:18:08
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Współczesny marketing to sztuka przetrwania w wolnej gospodarce rynkowej. Każde przedsiębiorstwo jest złożonym systemem obejmującym zasoby rzeczowe, finansowe i ludzkie. Szybko zmieniająca się sytuacja na rynku oraz wymagania nabywców stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Jednym z takich wyzwań jest konieczność wyróżnienia się wśród firm uczestniczących w grze rynkowej oraz utrwalenia w świadomości nabywców unikalnej marki reprezentującej firmę. Tematem pracy jest „analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder”. Na wstępie pracy postawiono hipotezę: „założenia strategiczne realizowane w firmie Suder & Suder wymagają dostosowania do obecnych realiów gospodarczych i uwzględnienia nowoczesnych strategii marketingowych, które pozwolą na podniesienie wydajności pracowników i podniesienie zysków”.
Opis
Słowa kluczowe
strategia marketingowa, analiza strategiczna, rozwój przedsiębiorstwa