Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-09-30 16:18:08

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Współczesny marketing to sztuka przetrwania w wolnej gospodarce rynkowej. Każde przedsiębiorstwo jest złożonym systemem obejmującym zasoby rzeczowe, finansowe i ludzkie. Szybko zmieniająca się sytuacja na rynku oraz wymagania nabywców stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Jednym z takich wyzwań jest konieczność wyróżnienia się wśród firm uczestniczących w grze rynkowej oraz utrwalenia w świadomości nabywców unikalnej marki reprezentującej firmę. Tematem pracy jest „analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder”. Na wstępie pracy postawiono hipotezę: „założenia strategiczne realizowane w firmie Suder & Suder wymagają dostosowania do obecnych realiów gospodarczych i uwzględnienia nowoczesnych strategii marketingowych, które pozwolą na podniesienie wydajności pracowników i podniesienie zysków”.

Opis

Słowa kluczowe

strategia marketingowa, analiza strategiczna, rozwój przedsiębiorstwa

Cytowanie