Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Piwowar, Artur
dc.date.accessioned 2013-10-18T12:16:19Z
dc.date.available 2013-10-18T12:16:19Z
dc.date.issued 2009-09-30 16:18:08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1057
dc.description.abstract Współczesny marketing to sztuka przetrwania w wolnej gospodarce rynkowej. Każde przedsiębiorstwo jest złożonym systemem obejmującym zasoby rzeczowe, finansowe i ludzkie. Szybko zmieniająca się sytuacja na rynku oraz wymagania nabywców stawia przed firmami coraz większe wyzwania. Jednym z takich wyzwań jest konieczność wyróżnienia się wśród firm uczestniczących w grze rynkowej oraz utrwalenia w świadomości nabywców unikalnej marki reprezentującej firmę. Tematem pracy jest „analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder”. Na wstępie pracy postawiono hipotezę: „założenia strategiczne realizowane w firmie Suder & Suder wymagają dostosowania do obecnych realiów gospodarczych i uwzględnienia nowoczesnych strategii marketingowych, które pozwolą na podniesienie wydajności pracowników i podniesienie zysków”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject rozwój przedsiębiorstwa pl
dc.title Analiza strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Suder & Suder pl
dc.title.alternative Company Marketing Strategy Analysis; the Suder & Suder Company Case Study pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-10-18T08:43:17Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info