Strategie wartości dla klientów na rynku napojów bezalkoholowych
Ładowanie...
Data
2021-09-24
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
W pracy dyplomowej omówiono problematykę dostarczania wartości dla klienta na rynku napojów bezalkoholowych, a także przedstawiono wyniki badań empirycznych dotyczących potrzeb klientów na rynku napojów bezalkoholowych w Polsce, segmentacji nabywców oraz wybranych czynników wpływających na proces nabywczy.
The diploma thesis discusses the issue of delivering customer value on the non-alcoholic beverages market, as well as the results of empirical research regarding customer needs on the non-alcoholic beverages market in Poland, customer segmentation and selected factors affecting the purchasing process.
The diploma thesis discusses the issue of delivering customer value on the non-alcoholic beverages market, as well as the results of empirical research regarding customer needs on the non-alcoholic beverages market in Poland, customer segmentation and selected factors affecting the purchasing process.
Opis
Słowa kluczowe
marketing, klient, wartość dla klienta, FMCG, customer, customer value