Postawy kobiet wobec reklamy internetowej produktów markowych sieci telefonii komórkowej PLAY

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-12-02 21:46:43

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Ponieważ postawy są z reguły powiązane z zachowaniami konsumenckimi stąd wybór tematu pracy ukazującej postawy kobiet wobec reklamy internetowej markowych produktów sieci telefonii komórkowej PLAY. Punktem wyjścia do analizy zagadnień teoretycznych była komunikacja marketingowa we współczesności. Na tym tle przedstawiam analizę reklamy jako skutecznego instrumentu komunikacji sieci PLAY z rynkiem oraz jej cele, funkcje i rodzaje. Opisuję postawy i zachowania konsumenckie kobiet oraz metody i techniki wywierania na nie wpływu. Opracowanie analizuje postawione przeze mnie hipotezy badawcze, na podstawie dokonanego badania ankietowego wśród kobiet na terenie Nowego Sącza. W analizie jakościowo - ilościowej wyników badań możemy poznać m. in. strukturę postaw kobiet w stosunku do sieci telefonii komórkowej PLAY, jej usług i produktów.
Since attitudes as a rule are connected with consumer behaviours of the attitude from here portraying the choice of the subject matter of the work of women towards the Internet advertisement of brand-name products PLAY mobile networks. For analysis of theoretical issues a marketing communication was a point of departure in the present. Against this background I am describing analysis of the advertisement as the effective instrument of the communication of the PLAY network with the market and her cells, functions and kinds. I am describing attitudes and consumer behaviours of women and the method and the technique of exerting on of not an influence. The study is analysing research hypotheses put by me, of questionnaire survey on the base effected amongst women on the area New Sącza. In analysis qualitatively - quantitative we can get to know findings structure of attitudes of women in relation to the PLAY mobile network, her services and products.

Opis

Słowa kluczowe

postawy, zachowania konsumenta, reklama, internet, produkt markowy, attitudes, consumer behaviours, advertisement, brand product

Cytowanie