Strategia marketingowa Hurtowni Artykułów Przemysłowych MEGA sp.j. w Tarnowie, jako narzędzie osiągania celów firmy sektora MSP.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-10-06 11:46:57

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Strategia marketingowa ma szczególne znaczenie w przedsiębiorstwie. Dzięki niej przedsiębiorstwo komunikuje się z otoczeniem i wywołuje na nim pożądane zachowania. Jest ona zintegrowanym i skoordynowanym programem działań podejmowanych przez kierownictwo zgodnie z misją oraz celami organizacji. Jest ona formułowana w taki sposób aby wykorzystać kluczowe kompetencje i siły organizacji i uzyskać lub wzmocnić przewagę konkurencyjną. W walce rynkowej o klienta przedsiębiorca posługuje się narzędziami marketingowymi. Celem pracy jest próba analizy i oceny strategii marketingowej jako narzędzia osiągania celów firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Zagadnienie strategii marketingowej zostało zaprezentowane od strony literatury i od strony praktycznej. W tym celu posłużono się przykładem przedsiębiorstwa handlowego MEGA sp. j. w Tarnowie.

Opis

Słowa kluczowe

strategia marketingowa, małe i średnie przedsiębiorstwa

Cytowanie