Kształtowanie relacji partnerskich z klientem na przykładzie Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu Nokia Care

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-11-06 12:00:42

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Umiejętne zarządzanie relacjami z klientem jest niezmiernie ważnym czynnikiem funkcjonowania dzisiejszych organizacji. To przede wszystkim od zadowolonych klientów zależy sukces odniesiony na rynku. Kształtowanie właściwych relacji pomiędzy firmą a jej klientami powinno interesować każdego z jej pracowników, a właściwy „plan” tworzenia takich związków spełnia tu kluczową rolę. W pracy skoncentrowano się na istocie koncepcji marketingu partnerskiego oraz specyfice kształtowania relacji z klientami. W obliczu rosnącej konkurencji, wolnego rynku i szybkiego rozwoju, planowanie i prowadzenie biznesu bez uwzględnienia zdania klientów wydaje się być krótkowzrocznym działaniem. To właśnie zadowolenie klientów i ich pozytywne odczucia w relacjach z firmą, tworzą silny fundament, na którym przedsiębiorca może rozwijać swój biznes, bez obaw o przyszłość. Głównym celem pracy jest analiza istniejącego sposobu kształtowania relacji z klientami w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży i Serwisu NOKIA CARE w Nowym Sączu oraz – na podstawie teorii i wyników analizy – zaproponowanie nowych rozwiązań zmierzających do poprawy i rozwoju właściwych, pozytywnych relacji z osobami odwiedzającymi punkt. Część teoretyczną stanowią pierwsze dwa rozdziały. Rozdział trzeci wraz z czwartym to część empiryczna pracy.

Opis

Słowa kluczowe

marketing partnerski, relacje z klientami

Cytowanie