E-Marketing w przedsiębiorstwach oraz jego funkcjonowanie na przykładzie wykorzystania sieci Internet w działalności marketingowej firmy Newag S.A. w Nowym Sączu
Ładowanie...
Data
2010-06-27 22:32:24
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Niniejsza praca, prezentuje trudną drogę, jaką pokonała firma Newag podczas wprowadzania nowoczesnych rozwiązań e-marketingowych i ich wpływ na strukturę, zarządzanie oraz wreszcie samych pracowników, korzystających na co dzień z dobrodziejstw nowej technologii. Będąc pracownikiem firmy, miałem możliwość z bliska przyjrzeć się i przeanalizować ten bardzo ciekawy proces, który wpływa na każdego pracownika przedsiębiorstwa, a szczególnie na segmenty administracyjne. Głównym celem pracy, jest zbadanie jak wprowadzenie marketingu elektronicznego oraz obecność łącza internetowego w firmie, wpływa na wydajność, szybkość, jakość oraz skuteczność pracy oraz działalność marketingową przedsiębiorstwa.
Opis
Słowa kluczowe
e-marketing, marketing elektroniczny