E-Marketing w przedsiębiorstwach oraz jego funkcjonowanie na przykładzie wykorzystania sieci Internet w działalności marketingowej firmy Newag S.A. w Nowym Sączu

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-06-27 22:32:24

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca, prezentuje trudną drogę, jaką pokonała firma Newag podczas wprowadzania nowoczesnych rozwiązań e-marketingowych i ich wpływ na strukturę, zarządzanie oraz wreszcie samych pracowników, korzystających na co dzień z dobrodziejstw nowej technologii. Będąc pracownikiem firmy, miałem możliwość z bliska przyjrzeć się i przeanalizować ten bardzo ciekawy proces, który wpływa na każdego pracownika przedsiębiorstwa, a szczególnie na segmenty administracyjne. Głównym celem pracy, jest zbadanie jak wprowadzenie marketingu elektronicznego oraz obecność łącza internetowego w firmie, wpływa na wydajność, szybkość, jakość oraz skuteczność pracy oraz działalność marketingową przedsiębiorstwa.

Opis

Słowa kluczowe

e-marketing, marketing elektroniczny

Cytowanie