Psychospołeczne skutki odbioru reklamy telewizyjnej przez dzieci w wieku szkolnym

Ładowanie...
Miniatura

Data

2009-11-23 11:25:05

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

We współczesnej rzeczywistości z reklamą mamy do czynienia praktycznie na każdym kroku. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego jak wielki wpływ ma ona na nasze życie i podejmowane przez nas decyzje zakupowe. Twórcy reklam sięgają ponadto do coraz bardziej wysublimowanych technik wywierania wpływu na potencjalnych konsumentów. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich dzieci oraz ukazanie wpływu reklamy telewizyjnej na dzieci jako jej odbiorców. Praca ma charakter jakościowo – ilościowy i składa się z czterech rozdziałów.

Opis

Słowa kluczowe

zachowania konsumentów, dziecko, psychologia, reklama telewizyjna

Cytowanie