Wykorzystanie Internetu w efektywnej dystrybucji produktów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Vishniavetski, Kanstantsin
dc.date.accessioned 2013-10-28T11:16:15Z
dc.date.available 2013-10-28T11:16:15Z
dc.date.issued 2010-10-13 19:42:14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1208
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza zasad i uwarunkowań wykorzystania Internetu na rynku handlu elektronicznego. Wśród celów szczegółowych pracy należy wymienić: -identyfikacja opinii postaw i zachowań klientów dotyczących zakupów poprzez Internet, -rozpoznanie działań i instrumentów wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa realizujących handel w Internecie, -identyfikacja propozycji internautów w zakresie udoskonalenia procesu transakcyjnego w hipermedialnym środowisku internetowym. W pracy postawione następujące hipotezy badawcze: H1: Ponad połowa respondentów wskazuje długi czas realizacji dostawy, jako główny czynnik do rezygnacji z zakupów on-line. H2: Płatność przy odbiorze jest najpopularniejszą metodą płatności za zakupy internetowe. H3: Im większy poziom znajomości technologii internetowych wśród respondentów tym większe zaufanie do transakcji elektronicznych. H4: Niższa cena jest głównym determinantem na korzyść hipermedialnego środowiska, jako miejsca dokonania zakupów. Do realizacji celów i weryfikacji postawionych hipotez wykorzystywano pierwotne i wtórne źródła informacji. Wśród wtórnych źródeł informacji wykorzystano m.in. raporty SMB, raporty instytutów badawczych, czasopisma branżowe oraz informacje zawarte na serwisach internetowych. W ramach badania bezpośredniego ilościowego wykorzystano metodę ankiety (technikę ankiety internetowej). Praca ma charakter teoretyczno – empiryczny. Część teoretyczna obejmuje rozdziały I i II, a część empiryczna – rozdział III. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject handel elektroniczny pl
dc.subject Internet pl
dc.subject produkt pl
dc.title Wykorzystanie Internetu w efektywnej dystrybucji produktów pl
dc.title.alternative Using the Internet in the efficient distribution of products pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-10-28T09:41:59Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info