dc.description.abstract |
Celem pracy jest przedstawienie nowego ujęcia dystrybucji, czyli dystrybucji z wartością dodaną jaką się szczyci firma Veracomp S.A. z Krakowa. Jako lider dystrybucji z wartością dodaną VAD buduje przewagę konkurencyjną na polskim rynku IT. Systemy obsługi dystrybucji towarów są dziś w gospodarczej czołówce krajów europejskich coraz częściej wykorzystywane jako narzędzia budowania pozycji konkurencyjnej firmy. Tendencja ta wspierana jest przez niezwykle dynamiczny rozwój gospodarki elektronicznej, który pozwolił na wykorzystywanie w dystrybucji zaawansowanych technologii internetowych. Veracop można nazwać firmą dystrybucyjną z wartością dodaną, która tworzy unikalny na rynku model biznesowy, m.in. przez prowadzenie dystrybucji usług. Wartość firmy jest zależna od jej unikalnego charakteru, to jest złamanie pewnej konwencji. Dystrybucja pozostanie podstawową działalnością firmy. Oferowane przez nią usługi opierają się na tym fundamencie. Aby sprostać zmieniającym się nieustannie wymogom rynku Veracomp cały czas stara się tworzyć nowe narzędzia, które pozwalają nazywać ich Vad-em. |
pl |