Relacje między dostawcą a odbiorcą w grupie CEDC

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-09-22 19:50:47

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym celem pracy jest przedstawienie relacji między odbiorcami i dostawcami. Praca składa się z czterech rozdziałów i ma charakter teoretyczno-badawczy. Zakres przedmiotowy: obejmuje preferencje dotyczących opinii na temat relacji między dostawcami i odbiorcami. Zakres podmiotowy: badaniem zostało objętych 30 klientów, a także 5 przedstawicieli handlowych. Zakres przestrzenny: badania zostały przeprowadzone w Tarnowie. Zakres czasowy: ankiety zostały wypełnione w kwietniu 2010 roku. Ogólnym celem tychże badań, jest uzyskanie opinii na temat relacji między dostawcami a odbiorcami. Ankieta została przeprowadzona z klientami i przedstawicielami handlowymi grupy CEDC. Powstająca dzięki relacjom sytuacja: bezpośredniości, dialogu i spotkania, warunkuje powstanie więzi i zależności, które są celem marketingu relacyjnego. Relacje, jakie zachodzą między stronami wymiany, oparte są na zaangażowaniu nabywcy. W relacjach powstaje wartość, bez względu na jej poziom konkretyzacji w produkcie, którą stanowi zaufanie nabywcy do wytwórcy. Tak więc w interesie firmy leży poznanie postaw klientów i wykorzystanie tej wiedzy w procesie zarządzania relacjami z klientami.

Opis

Słowa kluczowe

marketing relacji, komunikowanie się, relacje dostawca-odbiorca, przedsiębiorstwo

Cytowanie