Wykorzystanie analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem TVN S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-03-15 10:11:52

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Zarządzanie strategiczne jest filozofią rozwoju przedsiębiorstwa, polegającą na dynamice i otwartości, których wymaga dynamika otoczenia społeczno-ekonomicznego oraz charakter wynikających stąd wzajemnych interakcji na linii przedsiębiorstwo – otoczenie. Celem pracy jest ocena funkcjonowania grupy medialnej TVN w obszarze strategicznym, z zastosowaniem narzędzi analizy strategicznej oraz oceną implementacji tych rozwiązań w badanym podmiocie. W związku z dynamicznym rozwojem internetu w Polsce zespół specjalistów opracowuje plan integracji onet.pl z TVN, tworząc bardziej interaktywną telewizję. Portal onet.pl wzbogacony będzie o nowe możliwości przekazu. Zadanie to postawiono ekspertom technicznym. Jednym z ważniejszych elementów wdrażania strategii jest integracja wszystkich platform, czyli TVN platformy cyfrowej n' oraz Onet.pl. Można ocenić, iż grupa medialna TVN S.A. idzie w dobrym kierunku, poprzez ciągłe badania rynku krajowego pod względem potrzeb jak i szukaniu nowinek technicznych. Grupa TVN S.A. musi zmierzyć się z przekształceniem dotychczasowej technologii na cyfrową telewizję. Przyszłość grupy medialnej TVN S.A. należy upatrywać w telewizji interaktywnej, takiej, w której to widz będzie decydował o ramówce programu.

Opis

Słowa kluczowe

analiza SWOT, analiza strategiczna, strategia przedsiębiorstwa, zarządzanie, strategia konkurencji, telewizja, zarządzanie przedsiębiorstwem

Cytowanie