Rola agencji marketingowej w systemie komunikacji on-line na przykładzie agencji hyperCREW w Nowym Sączu

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-03-25 12:53:14

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Internet znacznie wzbogacił i usprawnił możliwości komunikacji między wszystkimi podmiotami obecnymi na rynku i wywarł istotny wpływ na współczesny biznes. Głównym celem pracy jest ocena roli agencji marketingowej w systemie komunikacji on-line na przykładzie agencji hyperCREW w Nowym Sączu. Cele szczegółowe pracy: - określenie istoty i funkcji zintegrowanego systemu komunikacji marketingowej, - określenie specyfiki promocji on-line, - analiza funkcji i znaczenia agencji reklamy w systemie komunikacji marketingowej, - analiza i ocena systemu kształtowania (kreacji) kampanii reklamowej w agencji reklamy hyperCREW. W związku z realizacją powyższych celów postawiono pytania badawcze: 1. W jaki sposób wykorzystywać Internet do komunikacji bezpośredniej z konsumentami 2. Jakie czynniki muszą zostać spełnione by kampania reklamowa on-line zakończona była powodzeniem? Realizacja celów pracy oraz odpowiedzi na powyższe pytania pozwoli zweryfikować hipotezę pracy, która brzmi: Agencja reklamowa (AR) pełni istotne funkcje w systemie komunikacji marketingowej. W środowisku on-line AR mają wyraźną specyfikę. W niniejszej pracy wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego. Wśród wykorzystanych technik znalazły się technika analizy, technika ankietowania. Spółka hyperCREW działająca w branży reklamowej od 2003 roku potrafiła stworzyć swój pozytywny wizerunek. Skuteczność działań agencji potwierdzają także jej klienci. Przeprowadzona analiza potwierdziła postawioną w pracy hipotezę.

Opis

Słowa kluczowe

komunikowanie marketingowe, Internet, reklama w internecie, agencje reklamowe, kampanie reklamowe, komunikowanie w internecie

Cytowanie