Komunikacja interpersonalna w biznesie: jej zastosowanie i ograniczenia

Ładowanie...
Miniatura

Data

2010-04-15 12:06:12

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym celem tej pracy jest przedstawianie, omówienie oraz analiza komunikacji interpersonalnej i jej wpływu na funkcjonowanie w biznesie. Praca w całości została poświęcona tematowi komunikacja interpersonalnej w biznesie ze wskazaniem na jej zastosowanie i ograniczenia, gdyż to właśnie dzięki dobrej, sprawnej komunikacji nasze życie może tylko zyskać na wartości. Zawsze, gdy w grę wchodzi kontakt z innymi ludźmi należy liczyć się z barierami, które mają zaiste ogromny wpływ na sposób komunikowania, przekazywania informacji. W pracy zastosowano następujące metody badawcze: metodę syntezy w celu usystematyzowania wyników powstałych na podstawie przeprowadzonego badania ankietowego i sformułowania wniosków, metodę analizy opisowej oraz statystycznej służącej do scharakteryzowania badanej grupy respondentów. Podczas pisania pracy wykorzystano wiele źródeł informacji m.in.: literaturę przedmiotową oraz informacje dostępne na wybranych stronach internetowych. W dzisiejszych czasach, każdy, kto posiądzie wiedzę i umiejętności w zakresie omawianego zagadnienia, może osiągnąć sukces. Sztuką jest bowiem realizacja zamierzonego celu bez udziału świadomości naszego odbiorcy za pomocą na przykład socjotechnik. Dzięki wiedzy i praktyce, rzeczy, które dla jednych są rzekomo niemożliwe, dla innych stają się czymś łatwym i skutecznie stosowanym w pracy.

Opis

Słowa kluczowe

biznes, komunikowanie interpersonalne, komunikowanie w przedsiębiorstwie

Cytowanie