Pozycja strategiczna firmy Optimus S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Klimek, Grzegorz
dc.date.accessioned 2013-11-14T13:59:41Z
dc.date.available 2013-11-14T13:59:41Z
dc.date.issued 2010-04-20 14:10:24
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1491
dc.description.abstract Celem pracy jest próba zdiagnozowania pozycji firmy Optimus S.A. Aby założony cel mógł być osiągnięty zawarto w pracy cztery rozdziały główne, podzielone na tematyczne podrozdziały. W rozdziale pierwszym w oparciu o literaturę, przedstawiono zagadnienia zarządzania strategicznego a w tym pojęcia strategii zarządzania, typy strategii przedsiębiorstwa oraz zarządzanie strategiczne w firmie. Rozdział drugi zawiera omówienie głównych koncepcji analiz strategicznych. Przedstawiono analizę typu SWOT, analizę SPACE oraz przedstawiono szczegółową technikę analiz portfelowych, a w tym: Macierz Boston Consulting Group (BCG), Macierz General Electric, Macierz Arthura D. Little’a a także Macierz Marakon Associates. Kolejny, trzeci rozdział prezentuje charakterystykę firmy Optimus S.A. jako obszar badań, określono też jego profil, ukazano zakres działalności oraz przedstawiono sytuację ekonomiczną firmy. W rozdziale czwartym dokonano diagnozy pozycji firmy Optimus S.A. Zidentyfikowano i zdiagnozowano otoczenie przedsiębiorstwa, opracowano analizę sytuacji bieżącej a także sformułowano warianty strategii, podano też propozycję działań operacyjnych niezbędnych do osiągnięcia celów strategicznych. Na zakończenie rozdziału dokonano wyboru ostatecznego wariantu planu strategicznego. W zakończeniu podsumowano wyniki badań, sformułowano wnioski końcowe, podano także wykaz literatury. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie przedsiębiorstwem pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject metoda SPACE pl
dc.subject pozycja przedsiębiorstwa na rynku pl
dc.subject macierz BCG (Boston Consulting Group) pl
dc.subject produkcja komputerów pl
dc.title Pozycja strategiczna firmy Optimus S.A. pl
dc.title.alternative Strategic position of company Optimus S.A. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-14T11:27:06Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info