Browsing Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences by Title

WSB-NLU Repository

Browsing Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences by Title

Sort by: Order: Results:

  • Patena, Wiktor (2008)
    Autor artykułu stawia tezę, że na Łotwie dla większości firm i gospodarstw domowych decyzja o ustaleniu stałego kursu wymiany łata na euro została błędnie odczytana jako zielone światło dla zaciągania kredytów w euro bez ...
  • Mędzelowski, Tadeusz (2007)
    Artykuł nawiązuje do historii Święta Bożego Ciała. Opisuje też obrzędy związane z tym świętem.
  • Mędzelowski, Tadeusz (2010)
    Symbol życia jakim jest jajko zdominował święta wiosenne. Już w starożytności jajko było przedmiotem kultu. Symbolizowało świat, płodność, zdrowie i szczęście. Uważano, że jest ono początkiem wszystkiego. Znaczenie jajka, ...
  • Mędzelowski, Tadeusz (1992)
    Wywiad z maharadżą Trivikramą Swamim przybliża czytelnikowi założenia Ruchu „Hare Kryszna”.
  • Mędzelowski, Tadeusz (2016)
    Przywódca nowotworzonej religii jest twórcą nowego systemu wartości a ponadto zyskuje dla swojego poglądu wyznawców, pomimo tego, że istnieją już funkcjonujące określone systemy wartości. Ponieważ dotyczy to wiary, więc ...
  • Pawłowski, Krzysztof (2000)
    Rozmowa z dr Krzysztofem Pawłowskim, rektorem Wyższej Szkoły Biznesu - National - Louis University
  • Flak, Olaf (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2012)
    This paper reflects on the development of management sciences. The author presents which a contemporary researcher encounters during his attempt to explain organizational reality and also some main approaches to theoretical ...
  • Ziębicki, Bernard (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011)
    The article presents the required management competences from the perspective of contemporary management concepts. As the main concepts we have presented: knowledge management and learning organization, Total Quality ...
  • Flak, Olaf; Hoffmann-Burdzińska, Kinga (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University and Foundation for the Dissemination of Knowledge and Science “Cognitione”, 2016)
    The main aim of the paper is to present the results of the experiment on the impact of management tools for the process of planning. It includes the theoretical foundations on the work of a manager using organizational ...
  • Jamroży, Marcin (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011)
    This paper aims to analyze the tax consequences of foreign exchange differences. The taxpayers can choose the method of determining exchange differences for tax purposes according to tax law or according to accounting ...
  • Olejniczak, Karolina (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2014)
    Competitiveness of regions depends on the establishment of public administration and the forms of governance. Of great importance is the tendency to cooperation and social responsibility of both the public authorities and ...
  • Baran, Małgorzata (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011)
    The aim of this paper is to show production company as a purposeful system, characterized by goal-seeking behaviour, complexity, probabilistic, with sequential states, and the ability of self-regulation. These features ...
  • Mariawici 
    Mędzelowski, Tadeusz (1993)
    Artykuł przybliża działalność Kościoła Katolickiego Mariawitów i Starokatolickiego Kościoła Mariawitów w Polsce.
  • Plata-Alf, Dagmara (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2013)
    The development of communication-information technology has led to the transfer of the communication process to a virtual environment influencing while at the same time providing an opportunity and a challenge for ...
  • Pawłowski, Krzysztof (2016-11-04)
    Materiały z konferencji "Reputacja kraju jako fundament siły konkurencyjnej", która odbyła się w Warszawie w dn. 9-10.12.1998 r.
  • Kwak, Wioletta (Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University in Nowy Sącz, 2011)
    This paper presents the analysis of strategic decisions made by non- profit organizations in the context of value-based marketing. In the process of formulating and realizing the strategy non-profit organizations ...
  • Britchenko, I.G.; Bielawcew, M.I.; Tiahunowa, N.M. (RWW PUSKU, 2008)
    Podręcznik szkoleniowy przedstawia teorię i naukowe podstawy marketingu w bankach, główne parametry mechanizmów marketingowych z tworzeniem, prowadzeniem i dystrybucją kapitału bankowego, jego narzędzi, produktów, procesów, ...
  • Nikitin, A.V.; Ivanova, T.H.; Britchenko, I.G.; Momot, O.M. (KNEU, 2010)
    Edukacyjno metodyczny przewodnik do samodzielnej nauki przedmiotu "Marketing w banku" jest przygotowany dla studentów studiujących według planu studiów licencjackich i uczą tego przedmiotu jako przedmiotu do wyboru. Edycja ...
  • Jewicz, Ju. Ju.; Britchenko, I.G. (OOO «Techserwis», 2014)
    W książce przedstawiono aktualne zagadnienia promocji produktów edukacyjnych w przestrzeni internetowej Ukrainy, promowanie produktów MBA na ukraińskim rynku usług edukacyjnych. Dla nauczycieli, studentów i specjalistów, ...
  • Mędzelowski, Tadeusz (2000)
    W trakcie tworzenia Policyjnej Izby Tradycji w Tarnowie autor artykułu otrzymał 300 szklanych negatywów nigdzie nie publikowanych. Wśród nich było 12 negatywów na których był Marszałek Józef Piłsudski. Artykuł omawia ...

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Info