Browsing Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences by Subject "bankovskiy marketing"

WSB-NLU Repository

Browsing Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences by Subject "bankovskiy marketing"

Sort by: Order: Results:

  • Britchenko, Ihor (Natsional'naya Akademiya Nauk Ukrainy. Institut Ekonomiko-Pravovykh Issledovaniy Nan Ukrainy, 1997)
    W monografii analizuje się teoretyczne i metodyczne podstawy organizacji marketingu bankowego i procesów inwestowania na jej podstawie. Teoretyczna część jest prezentowana przez uzasadnienie teoretycznych podejść do analizy ...
  • Britchenko, I.G.; Bielawcew, M.I.; Tiahunowa, N.M. (RWW PUSKU, 2008)
    Podręcznik szkoleniowy przedstawia teorię i naukowe podstawy marketingu w bankach, główne parametry mechanizmów marketingowych z tworzeniem, prowadzeniem i dystrybucją kapitału bankowego, jego narzędzi, produktów, procesów, ...

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Info