Browsing Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences by Subject "bankowy marketing"

WSB-NLU Repository

Browsing Wydział Nauk Społecznych i Informatyki / College of Social and Computer Sciences by Subject "bankowy marketing"

Sort by: Order: Results:

  • Britchenko, I.G.; Bielawcew, M.I.; Tiahunowa, N.M. (RWW PUSKU, 2008)
    Podręcznik szkoleniowy przedstawia teorię i naukowe podstawy marketingu w bankach, główne parametry mechanizmów marketingowych z tworzeniem, prowadzeniem i dystrybucją kapitału bankowego, jego narzędzi, produktów, procesów, ...
  • Nikitin, A.V.; Ivanova, T.H.; Britchenko, I.G.; Momot, O.M. (KNEU, 2010)
    Edukacyjno metodyczny przewodnik do samodzielnej nauki przedmiotu "Marketing w banku" jest przygotowany dla studentów studiujących według planu studiów licencjackich i uczą tego przedmiotu jako przedmiotu do wyboru. Edycja ...

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Info