Wykorzystanie strategii marketingu mix w kształtowaniu kierunku rozwoju Sanatorium Uzdrowiskowego Wiktor w Żegiestowie Zdroju
Ładowanie...
Data
2008-11-12 14:07:36
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Celem niniejszej pracy jest pokazanie jak w trudnych uwarunkowaniach prawnych,
przy złej polityce zdrowotnej Państwa i nieudanej reformie w służbie zdrowia
podejmować właściwe decyzje, by nie tylko przetrwać i sprostać obowiązującym
wymogom obowiązującym w turystyce i lecznictwie uzdrowiskowym, ale iść do przodu i
rozwijać się. W niniejszej pracy podjęto próbę udzielenia odpowiedzi na pytanie, czy skoro bez zysku nie ma mowy o rozwoju, Sanatorium „Wiktor” w Żegiestowie Zdroju osiąga zadowalające wskaźniki ekonomiczne? Praca niniejsza odpowie również
na pytanie, co należy udoskonalić, by być konkurencyjnym na rynku lecznictwa
uzdrowiskowego?
Niniejsza praca dała odpowiedź na pytanie, ze w rozwoju Sanatorium
Uzdrowiskowego „Wiktor” w Żegiestowie Zdroju ważna jest filozofia marketingu a także
„wyczucie” potrzeb klienta i zaoferowanie usługi, która znajdzie swojego nabywcę. W
obecnych czasach, gdzie zapotrzebowanie na usługi sanatoryjno – rehabilitacyjne jest duże a konkurencja ostra, więc staranne dopracowanie oferty i zaoferowanie jej klientowi, który zechce ją nabyć, jest sprawą najważniejszą. Taka filozofia powinna nam towarzyszyć przy codziennym podejmowaniu decyzji, które mają wpływ na całość funkcjonowania naszej firmy.
Opis
Słowa kluczowe
uzdrowiska, marketing-mix, produkt, dystrybucja produktu, promocja, analiza SWOT, lecznictwo uzdrowiskowe, polityka zdrowotna