Jakość w procesie obsługi klienta na przykładzie firmy Wiśniowski

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Nosal, Małgorzata
dc.date.accessioned 2013-11-28T08:49:08Z
dc.date.available 2013-11-28T08:49:08Z
dc.date.issued 2009-04-25 10:04:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/1806
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest dokonanie oceny jakości obsługi klienta na przykładzie Firmy Wiśniowski z siedzibą w Wielogłowach koło Nowego Sącza oraz podkreślenie, jak ważną rolę odgrywa jakość obsługi klienta w obecnej rywalizacji na rynku. Ocena jakości obsługi klienta została dokonana przy pomocy przeprowadzonych przeze mnie badań sondażowych wśród klientów hurtowych oraz detalicznych Firmy Wiśniowski. Jako metodę badawczą zastosowałam kwestionariusze (ankiety) do samodzielnego wypełnienia, które stanowią jedną z najmniej naruszających prywatność klientów formę zbierania danych. Przeprowadzone przeze mnie badania sondażowe pokazują, iż wiele aspektów składających się na jakość obsługi klienta w Firmie Wiśniowski funkcjonuje dobrze lub bardzo dobrze. Jest to efekt kilkuletniej pracy oraz – co należy podkreślić – w pełni przemyślanej i rozsądnie prowadzonej polityki zarządzania jakością obsługi klienta w Firmie. Szczególnie wysoko klienci oceniają jakość oraz kompletność informacji udzielanych przez pracowników Działu Sprzedaży na temat produktów, których kupnem są zainteresowani; zaangażowanie, inicjatywę i pomoc pracowników dla wyboru przez klientów optymalnych dla ich potrzeb produktów; kompetencje oraz posiadaną wiedzę merytoryczną. Wśród innych elementów składających się na szeroko pojęte działania logistyczne mające wpływ na ocenę przez klienta zarówno produktu, jak i marki Wiśniowski należy również wymienić wysoko oceniana terminowość dostaw oraz elastyczność w reagowaniu na potrzeby klientów, a mając na uwadze korzystną – w opinii klientów zarówno detalicznych, jak i hurtowych – cenę oraz wysoką jakość można stwierdzić, iż Firma Wiśniowski zdobyła na rynku branżowym uznanie i status bardzo solidnej marki oraz wiarygodnego partnera biznesowego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject organizacja przedsiębiorstwa pl
dc.subject orientacja na klienta pl
dc.title Jakość w procesie obsługi klienta na przykładzie firmy Wiśniowski pl
dc.title.alternative Quality of customer service in Wiśniowski company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-11-27T08:20:07Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]
  • Prace dyplomowe wyróżnione - Pełne teksty - Full text [376]
    W tej kolekcji zostały zamieszczone pełne teksty prac dyplomowych studentów wyróżnionych przez Komisję Uczelnianą. Zakres chronologiczny kolekcji obejmuje prace z lat 2008 - 2014 i będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe dokumenty.

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info