Poznawcze i emocjonalne aspekty odbioru reklam internetowych i ich wpływ na zachowania konsumenckie młodych ludzi

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Hejmej, Wojciech
dc.date.accessioned 2013-12-11T12:27:06Z
dc.date.available 2013-12-11T12:27:06Z
dc.date.issued 2013-08-23 11:18:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2208
dc.description.abstract Konsumpcja stała się atrybutem współczesnej cywilizacji, a reklama, dzięki działalności perswazyjnej odgrywa w tym procesie znaczącą rolę. Najważniejszym zadaniem reklamy internetowej jest stymulowanie popytu, ale jest ona również nośnikiem uczuć i opinii. Reklamy internetowe, dzięki pełnej interaktywności, praktycznie zmuszają odbiorcę do zaangażowania poznawczego, dzięki czemu cechuje je duża efektywność. W zakresie badań autorskich znalazła się rola emocji i uwarunkowań behawioralnych w procesach poznawczych w przypadku reklamy internetowej. Badania wykazały, że reklamy internetowe mają za zadanie kształtować zachowania konsumenckie, budować świadomość marki, dostarczać informacje, zapewniać obustronną komunikację i interakcję, doprowadzać do transakcji, a poprzez personalizację przekazu, przywiązywać klienta na jak najdłuższy okres. pl
dc.description.abstract Marketing communication and promoting products through advertising are at the center of interest of both consumers and producers. My interest in the Internet advertising mostly focuses on its interactive possibilities and influence. The aim of the paper as far as its content is concerned is to determine to what extent this type of advertising influences the emotions and cognitive processes of consumers. This paper is of quantitative and qualitative nature. In the methodology part I defined the problem and research goals and formulated some hypotheses which I then tried to verify. In his research the author used the method of a survey, while the questionnaire was the applied research tool. I examined behavioral conditions and the role of emotions in cognitive processes of respondents who watch Internet advertisements. Research has shown that these ads shape consumer behavior, build brand awareness, provide information on advertised and new products. It is worth remembering that through personalizing the message, Internet advertisements increase brand and company loyalty. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject internet pl
dc.subject marketing pl
dc.subject medium pl
dc.subject proces poznawczy pl
dc.subject reklama pl
dc.subject wpływ społeczny pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject cognitive process pl
dc.subject advertising pl
dc.subject social influence pl
dc.subject emotional and motivational processes pl
dc.subject behavior pl
dc.subject the internet pl
dc.title Poznawcze i emocjonalne aspekty odbioru reklam internetowych i ich wpływ na zachowania konsumenckie młodych ludzi pl
dc.title.alternative Cognitive and emotional aspects of the Internet advertising perception and its influence on consumer behavior of young people pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-11T10:11:23Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info