Strategia działań marketingowych szkoły policealnej GROM w Nowym Sączu

Ładowanie...
Miniatura

Data

2013-06-17 14:53:27

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

W niniejszej pracy zdefiniowano pojęcie i przedstawiono metody tworzenia strategii promocyjnej. Następnie, przeanalizowano otoczenie oraz dotychczasowe działania reklamowe Szkoły Policealnej Pracowników Ochrony „GROM”. W pierwszym rozdziale Autorka opisuje teoretyczne podstawy marketingu i działalności public relations w zarządzaniu firmą. W drugim rozdziale sporządzono analizy otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego szkoły, kolejno używając w tym celu analizy PEST, a następnie SWOT. W trzecim rozdziale Autorka omawia braki w działalności szkoły w zakresie marketingu oraz public relations i przedstawia plan kampanii z podziałem na poszczególne etapy. Poprzez opisanie mocnych i słabych stron dotychczasowych działań promocyjnych podjęta została próba udowodnienia w pracy, iż dobrze opracowana i konsekwentnie wdrażana strategia promocyjna jest jednym z kluczowych warunków rozwoju rynkowego. Widocznie zaznacza się fakt, iż promocja i zaznaczenie w niej unikatowych cech produktu SPPO „GROM” jest znaczącym elementem, pozwalającym na pozyskanie nowych uczniów, a przede wszystkim jest dobrym sposobem na umiejętne i sprawne funkcjonowanie w otoczeniu rynkowym.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, public relations, otoczenie organizacji, policja, strategia marketingowa, zarządzanie przedsiębiorstwem

Cytowanie