Jakość usług w hotelarstwie na przykładzie hotelu Prezydent **** Medical Spa & Wellness w Krynicy-Zdroju

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Marta
dc.contributor.author Bartusiak, Aneta
dc.date.accessioned 2013-12-20T09:59:47Z
dc.date.available 2013-12-20T09:59:47Z
dc.date.issued 2013-03-25 10:44:28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2504
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie koncepcji jakości i metod zarządzania jakością w usługach oraz ocena jakości usług w Hotelu Prezydent ****Medical Spa & Wellness. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszej części zostały przedstawione kwestie terminologiczne dotyczące pojęcia jakości, koncepcji oraz metod zarządzania jakością. W drugiej omówiono istotę jakości w usługach, metody jej pomiaru, a także standardy usług w hotelarstwie, kategoryzację hoteli oraz normy jakości. W kolejnej opisano zagadnienia metodyczne badania empirycznego. Badania przeprowadzono wśród 80 respondentów. Narzędziem badania był kwestionariusz ankiety. Uzyskane wyniki potwierdzają, iż Hotel Prezydent **** Medical Spa & Wellness w Krynicy – Zdroju spełnia w wysokim stopniu standardy wymagane dla klasy obiektu czterogwiazdkowego nie tylko ze względów formalnych, lecz przede wszystkim z perspektywy klienta. pl
dc.description.abstract The paper presents the concept of quality and methods of services quality management, and evaluation of services quality in the Hotel Prezydent **** Medical Spa & Wellness. The work consists of four chapters. In the first part terminology issues are presented on the concept of quality, concepts and methods of quality management. The second part deals with the essence of quality in services, and the methods of measurement, the standards of service in the hotel industry, the categorization of hotels and quality standards. The next chapter describes methodological problems of empirical research. The study was conducted among 80 respondents. Research tool was a questionnaire. The results confirm that the Hotel Prezydent **** Medical Spa & Wellness in Krynica - Zdrój meets the standards required for a four star class hotels at the very good level, not only from the formal point of view, but first of all, from the customer’s perspective. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject ocena jakości pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject quality management pl
dc.subject quality evaluation pl
dc.subject customer’s satisfaction pl
dc.title Jakość usług w hotelarstwie na przykładzie hotelu Prezydent **** Medical Spa & Wellness w Krynicy-Zdroju pl
dc.title.alternative Quality of service in the hotel on the example of hotel President **** Medical Spa & Wellness in Krynica-Zdrój pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-12-19T14:51:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info