Rebranding na przykładzie Firmy ING Usługi Finansowe

Ładowanie...
Miniatura

Data

2013-02-26 10:30:03

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest zbadanie wpływu procesu rebrandingu na wizerunek firmy, na przykładzie Firmy ING Usługi Finansowe, która wcześniej była znana jako ING Nationale-Nederlanden. Wybór firmy nie był przypadkowy, gdyż pracuję w firmie po zmianie marki. W pracy zaprezentowano genezę, definicję marki i reklamy. Następnie w dalszej części przybliżono pojęcie rebrandingu, głównie jak to się odbyło Firmie ING. W dalszej części przedstawiono historię grupy ING na świecie oraz w Polsce. Centralnym punktem pracy było przeprowadzenie wśród 75 osób ankiety dotyczącej tego, jak rebranding Firmy ING Usługi Finansowe wpłynął na postrzeganie Firmy ING przez klienta. Na podstawie przeprowadzonej ankiety można wywnioskować, że Polskie społeczeństwo jest przywiązane do marki, głównym czynnikiem nabywania lub zakupu staje się coraz bardziej logotyp.
Aim of this study is to examine the impact of the process of rebranding the company's image, for example, the ING Financial Services Company, which was previously known as ING Nationale-Nederlanden. The choice was not accidental company working in the company as the new brand. The paper presents the origins, definition of branding and advertising. Then later brought closer to the concept of re-branding, especially as it took us ING. In the following section presents the story of a group of ING in the world and in Poland. The focal point of this study was to conduct a survey about 75 people, and rebranding ING Financial Services Firms affected the perception of the client company ING. Based on the survey can be concluded that Polish society is tied to the brand, a major factor in the acquisition or purchase is becoming increasingly logo.

Opis

Słowa kluczowe

rebranding, marka, branding, komunikacja, marketing, innowacyjność, biznes, brand, communication, innovation, business

Cytowanie