Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
Niniejsza praca magisterska porusza tematykę emigracji zarobkowej oraz przystosowania Polaków do życia na emigracji na przykładzie osób przebywających i wyjeżdżających do Wiednia. Głównym celem pracy jest uzyskanie odpowiedzi ...
Niniejsza praca przedstawia rozważania na temat profesjonalnego kształtowania wizerunku. Celem pracy jest zaprezentowanie problemu profesjonalnego kształtowania wizerunku na przykładzie Regionalnego Zespołu Pieśni i Tańca ...
Praca podejmuje tematykę kształtowania wizerunku, jako jednego z głównych celów zarządzania organizacją. Celem była analiza i ocena zastosowanej strategii reklamowej przez Grupę Azoty S.A. oraz sprawdzenie czy reklama ...
W pracy podjęto problematykę kreowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy COMARCH S.A., która wdrożyła elementy systemu społecznej odpowiedzialności przy prowadzeniu swojej działalności.
Celem pracy jest ...
Kluczowym aspektem poznawczym niniejszej pracy jest próba zbadania wpływu dziedziny public relations na proces kształtowania wizerunku dóbr luksusowych. Postawione hipotezy badawcze weryfikowane były na podstawie analizy ...
Temat pracy: Znaczenie i tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na przykładzie:
T-Mobile Polska Spółka Akcyjna.
Problematyka poruszana w niniejszej pracy dotyczy działań i narzędzi wpływających
na wizerunek ...
Wykorzystywanie silnej marki w budowania przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Coca-Cola Company stanowi przedmiot niniejszej pracy. We współczesnej nasilonej konkurencji na rynku, każda innowacja jest niemalże ...