Odpoczynek w SPA to ciągle jeszcze atrakcja dla nielicznych, którzy sporo płacąc za swój wybór, wymagają wysokiej jakości obsługi. W pracy zaprezentowano wyniki badań jakościowych, których celem było stworzenie portretu ...
Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii ...
Celem pracy jest analiza zachowań, opinii i postaw konsumentów wobec usług uzdrowiskowych i infrastruktury turystycznej miejscowości Wysowa-Zdrój. Przedmiotowa
analiza będzie dotyczyć głównych powodów dla których wybierano ...
Niniejsza praca magisterska ma na celu porównanie zachowań nabywczych studentów pierwszego i ostatniego roku studiów licencjackich w odniesieniu do następujących produktów: pasty do zębów, papieru toaletowego i mydła. ...
Celem pracy jest ustalenie, czy istnieje związek pomiędzy czasem podejmowania decyzji przez konsumentów a niezadowoleniem. Praca ma odpowiedzieć na pytania, w jakim czasie podejmowane są decyzje nabywców, jaki ma to wpływ ...
Przedmiotem badań w niniejszej pracy jest analiza zachowań konsumentów pod kątem
psychologicznych czynników wpływających na ich decyzje zakupowe na podstawie
przeprowadzonego badania ankietowanego wśród 30 kobiet i ...
Celem niniejszej pracy jest wskazanie czynników wyróżniających, decydujących o konkurencyjności danej sieci, które w opinii konsumentów sprawiają, że wybierają oni właśnie ten, a nie inny sklep. Cel ten starano się osiągnąć ...
Celem pracy jest ocena reakcji konsumentów na przekazy reklamowe. Jest to próba odpowiedzi na pytania: Czy dobór i układ elementów przekazu zmienia odbiór reklam przez odbiorców? Jak układ elementów przekazu wpływa na ...
Głównym celem pracy jest przedstawienie, w jaki sposób Polacy i Włosi postrzegają
produkt luksusowy. Za cel postawiono sobie zgromadzenie jak największej ilości informacji na temat nabywania, posiadania i użytkowania ...
Interesującym zagadnieniem teoretycznym oraz praktycznym jest poszukiwanie
odpowiedzi na pytanie dotyczące przyczyn oraz przejawów zachowań konsumenckich. Jest to jednak bardzo trudne, gdyż podporządkowane jest wielu ...
Przedmiotem badań w niniejszej pracy jest określenie psychologicznych
uwarunkowań odbioru reklamy telewizyjnej przez konsumentki firmy kosmetycznej AVON.
Badaniem objęto 120 kobiet, w różnym wieku, z różnym statusem ...
Celem pracy jest analiza i ocena działań reklamowych stosowanych przez firmę Fakro. Firma sprzedaje swoje wyroby zarówno klientom instytucjonalnym jak i konsumentom, przy czym w badaniach empirycznych skoncentrowano się ...
Obserwacja wzorów zachowań w różnych sferach życia a szczególnie w sferze konsumpcji w rozwiniętych gospodarkach rynkowych pozwala stwierdzić, że współcześni konsumenci są pełni obaw, dążą do osiągnięcia stanu spokoju w ...
Głównym celem pracy jest przeprowadzenie typologii konsumentów biorących udział w procesie dokonywania zakupu. Celem dodatkowym pracy jest zrozumienie konsumenta i jego zachowań na rynku farmaceutycznym, dokonanie ...
Celem niniejszej pracy jest analiza postaw i zachowań konsumentów na rynku usług finansowych, która została dokonana na przykładzie kart płatniczych. W pierwszej części pracy teoretycznej zostały scharakteryzowane procesy ...
Często nie zdajemy sobie sprawy, ile najróżniejszych decyzji podejmujemy każdego dnia. Zwykle robimy to spontanicznie, kierując się własną intuicją. Każda czynność kryje w sobie podjętą wcześniej decyzję. Decyzje można ...
Znajomość zachowań nabywców pozwala określić jak konsument zachowa się w
danej sytuacji, co może wpłynąć na jego postępowanie, dzięki czemu przedsiębiorcy
mogą dokładniej określać plan działań marketingowych po poznaniu ...
Przedmiotem pracy były „Zachowania konsumentów rynku wyposażenia mieszkań na przykładzie zakupów i użytkowania mebli.” Ów temat wybrany został z uwagi na istotność zachowań konsumenckich w kontekście działalności niemalże ...
Celem pracy jest ukazanie zachowań polskich konsumentów w otoczeniu międzykulturowym w sferze konsumpcji produktów na przykładzie rynku w Wielkiej Brytanii, jak i również określenie poziomu etnocentryzmu w zachowaniach ...
Celem pracy było pokazanie zachowań nabywców samochodów, uwidocznienie ich uwarunkowań, scharakteryzowanie potrzeb i ich determinantów. Tematyka pracy nie jest przypadkowa, autor jest fanem motoryzacji i z nieopisanym ...