Browsing Prace licencjackie/inżynierskie by Subject "gry komputerowe"

WSB-NLU Repository

Browsing Prace licencjackie/inżynierskie by Subject "gry komputerowe"

Sort by: Order: Results:

  • Rams, Przemysław (2015-03-23)
    Praca opisuje główne elementy oraz proces powstawania frameworku. Przedstawia wykorzystane w tym celu technologie open source. Powstała aplikacja stanowi zestaw narzędzi oraz szablon dla tworzenia prototypów gier komputerowych. ...
  • Górowski, Łukasz; Twardowski, Daniel (2013-05-23)
    Celem pracy jest stworzenie trójwymiarowej gry komputerowej w środowisku Unity 3D oraz materiałów dydaktycznych przedstawiających sposób tworzenia gry w postaci tutorial’ów. Szczegółowym celem było: -zaprojektowanie sceny ...
  • Koszkul, Remigiusz (2011-02-14)
    Tematem i celem pracy jest stworzenie gry na telefony komórkowe. Dzięki zastosowaniu technologii Flash, gra została rozwinięta o wersję internetową obsługiwaną przez przeglądarki oraz wersję na komputery klasy PC. ...
  • Pierzchała, Łukasz (2013-03-22)
    Celem pracy jest zaprojektowanie i stworzenie aplikacji dla urządzenia mobilnego w systemie Android. Aplikacja została zaprogramowana przy użyciu darmowego oprogramowania ECLIPSE. W ramach pracy autor zaprojektował i wykonał ...
  • Kosakowski, Jakub (2007-12-17)
    Celem pracy jest implementacja gry komputerowej czasu rzeczywistego w języku C++, w środowisku Visual Studio 2005, na platformę Windows. Wykonana aplikacja nosi tytuł „SZUTER challenge 2007” i wykorzystuje bibliotekę ...
  • Ptak, Łukasz (2012-11-22)
    Jednym z najważniejszych w moim życiu celów jest praca przy filmie animowanym ponieważ uwielbiam animować, gdyż nie ogranicza to twórcy w żaden sposób. Dzięki programom do grafiki 3d można stworzyć tak naprawdę wszystko. ...
  • Kosmala, Piotr (2008-09-17)
    W niniejszej pracy chciałbym pokazać programowanie we Flashu od strony praktycznej. Istnieje pokaźna literatura traktująca o środowisku i elementach języka. Brakuje jednak zasobów przedstawiających proces tworzenia aplikacji ...
  • Fabijański, Maciej (2008-04-15)
    Tematykę pracy licencjackiej wybrałem zgodnie ze swoimi zainteresowaniami tak, aby pisanie pracy było przyjemnością. Inspiracja na stworzenie gry RPG (role playing game) była saga gier „Final Fantasy”. Celem gry było ...
  • Januszkiewicz, Piotr (2010-05-04)
    Tematem pracy licencjackiej jest serwer do gier. Jest on napisany w języku programowania Java ze względu na możliwość uruchomienia programu na różnych systemach operacyjnych. Serwer oparty jest o pakiet java.nio (Non-blocking ...
  • Kaczor, Grzegorz (2014-05-21)
    Celem pracy było utworzenie gry platformowej prezentującej najważniejsze techniki Flash i ActionScript. Zakres pracy obejmował zaimplementowanie gry platformowej wykorzystującej te techniki. W części teoretycznej pracy ...

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Info