Badanie jakości obsługi klienta stanowi w chwili obecnej ważny element planowania działalności przedsiębiorstw hotelarskich, zatem analiza nowoczesnych metod i technik badania tej jakości wydaje się być warunkiem koniecznym ...
Niniejsza praca dotyczy budowy marki jako determinanty sukcesu przedsiębiorstwa. Zawiera informacje i pojęcia mające związek z marką oraz jej budową. Głównym celem pracy jest weryfikacja zachowań konsumentów w stosunku do ...
W niniejszej pracy zaprezentowano sposób w jaki uzyskuje się certyfikaty jakości dla firm działających na terenie Polski oraz Białorusi. Przedstawiono teoretyczne podstawy czym jest jakość oraz metody, narzędzia i techniki ...
Obecnie przedsiębiorstwa muszą wychodzić naprzeciw wzrastającym potrzebom klientów – szczególnym przypadkiem są wymagania stawiane producentom pojazdów. Podstawowym działaniem, mającym na celu spełnienie takich oczekiwań ...
Narzędziem używanym do codziennej oceny metod pomiarowych w medycznym laboratorium analitycznym jest wewnątrzlaboratoryjna kontrola jakości. Obserwacje do celów niniejszego opracowania zostały przeprowadzone w laboratorium ...
Marketing jest nieodłącznym działaniem każdej firmy XXI wieku. W dobie ciągle rozwijającej się konkurencji jest on także ważny w turystyce i oferowanych usługach hotelarskich.
Niniejsza praca przybliża mam rolę marketingu ...
W niniejszej pracy poddano analizie proces szkolenia pracowników działu kas
przedsiębiorstwa Makro Cash and Carry Polska S.A. w Krakowie. Oceniono wyniki
osiągnięte przez zespół 80 kasjerów pracujących w hali nr 6 w ...
Przedmiotem pracy jest sprawdzenie słuszności przyznania certyfikatu ISO 9001:2008 Starostwu Powiatowemu w Limanowej. Praca składa się z trzech rozdziałów, w których omówiono: istotę powiatu jako jednostki zasadniczego ...
Praca ma na celu ocenę systemu jakości obsługi klienta inwestycyjnego w banku. Za pomocą przeprowadzonej ankiety oceniona została satysfakcja klientów inwestujących swoje środki w Banku Millennium w oddziale w Wadowicach. ...
Celem niniejszej pracy było poznanie opinii klientów dotyczących wielu aspektów działalności hoteli oraz oczekiwanej przez nich jakości świadczonych usług. Praca oparta została na wiedzy pozyskanej z analizy źródeł wtórnych, ...
W niniejszej pracy, zatytułowanej „Systemy zarządzania jakością w drukarni
Flexergis”, w części teoretycznej zaprezentowano rozważania dotyczące kilku kluczowych
pojęć, takich jak: jakość, norma, system zarządzania ...
Prezentowana praca przedstawia znaczenie zarządzania jakością w organizacji. Analizy dokonano na przykładzie Spółdzielni Pracy „MUSZYNIANKA”.
W pierwszym rozdziale przedstawiono pojęcie jakości i jej znaczenie dla ...
Praca ma charakter empiryczny i przedstawia bariery jakie wystąpiły podczas wdrażania
systemu zarządzania jakością według wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009
w Przedsiębiorstwie Produkcji Kruszywa i Usług Geologicznych ...
Niniejsza praca została poświęcona problematyce związanej z wpływem systemu zarządzania jakością ISO 9001 na jakość świadczonych usług. Jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważna jest jakość we współczesnym ...
Niniejsza praca ma na celu przedstawienie działań w zakresie zapewnienia jakości wyników badań przy wykorzystaniu metod statystycznych i matematycznych stosowanych w Laboratorium Wody i Ścieków w Limanowej. Laboratorium ...
Praca ma na celu przeanalizowanie jakości środków czystości, scharakteryzowanie ich istoty i ich dystrybucji na podstawie firmy PERS. Z wykorzystaniem analizy i identyfikacji otoczenia scharakteryzowania jakości w obrocie ...
System Zarządzania Jakością wspiera zarządzanie w przedsiębiorstwie.
Wprowadzenie go wiąże się z koniecznością identyfikacji procesów zachodzących w firmie oraz z ustaleniem i formalizowaniem procedur działania. System ...
Praca dotyczy zarządzania marketingiem w firmie usługowej, jakim jest ośrodek szkoleniowo – rekreacyjny. Składa się z czterech rozdziałów i szesnastu podrozdziałów. Praca pokazuje przemianę hotelu, pełniącego podstawową ...