Rola promocji w rozwoju małych miejscowości na przykładzie Gminy Rytro

Ładowanie...
Miniatura

Data

2013-07-28 21:45:24

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Głównym problemem badawczym jest pytanie: jaki wpływ ma promocja na rozwój małej miejscowości? Natomiast problemy szczegółowe dotyczą rodzaju działań podejmowanych w celu promowania Rytra, kto je podejmuje oraz jakie efekty one przynoszą. Dotyczą również źródeł informacji o ofercie turystycznej gminy, do kogo trafia ta oferta oraz czy pokrywa się ona z atrakcjami i usługami. Tezą przewodnią pracy jest stwierdzenia, że dobrze dobrane instrumenty promocji mają ogromne znaczenie w skutecznym marketingu i wpływają na rozwój turystyki w danej miejscowości. W pracy wykorzystano ważniejszą literaturę przedmiotu z lat 90’ oraz najnowsze publikacje książek, a także informacje na temat promocji w turystyce znajdujące się w Internecie.
Hypothesis that the tourism entities websites are the most frequently chosen tools to get information about the tourist offer Rytro.

Opis

Słowa kluczowe

małe społeczności, promocja, produkt turystyczny, podmioty turystyczne, statystyki, strona internetowa, small communities, promotion, tourist product, tourist entities, statistics, websites

Cytowanie