Rola promocji w rozwoju małych miejscowości na przykładzie Gminy Rytro
Ładowanie...
Data
2013-07-28 21:45:24
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Głównym problemem badawczym jest pytanie: jaki wpływ ma promocja na rozwój
małej miejscowości? Natomiast problemy szczegółowe dotyczą rodzaju działań
podejmowanych w celu promowania Rytra, kto je podejmuje oraz jakie efekty one przynoszą.
Dotyczą również źródeł informacji o ofercie turystycznej gminy, do kogo trafia ta oferta oraz
czy pokrywa się ona z atrakcjami i usługami. Tezą przewodnią pracy jest stwierdzenia, że
dobrze dobrane instrumenty promocji mają ogromne znaczenie w skutecznym marketingu
i wpływają na rozwój turystyki w danej miejscowości. W pracy wykorzystano ważniejszą literaturę przedmiotu z lat 90’ oraz najnowsze
publikacje książek, a także informacje na temat promocji w turystyce znajdujące się
w Internecie.
Hypothesis that the tourism entities websites are the most frequently chosen tools to get information about the tourist offer Rytro.
Hypothesis that the tourism entities websites are the most frequently chosen tools to get information about the tourist offer Rytro.
Opis
Słowa kluczowe
małe społeczności, promocja, produkt turystyczny, podmioty turystyczne, statystyki, strona internetowa, small communities, promotion, tourist product, tourist entities, statistics, websites