Koncepcja marketingu instytucji non-profit na przykładzie "Westgate Foundation" oraz ośrodka "Mountain Heaven Centre" fundacji "Children in Crisis"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan W.
dc.contributor.author Pastwa, Wioletta
dc.date.accessioned 2013-12-28T20:03:18Z
dc.date.available 2013-12-28T20:03:18Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2793
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza działalności marketingowej w organizacjach non profit na przykładzie działalności „Westgate Foundation” oraz „Mountain Heaven Centre” fundacji Księżnej Yorku Sary Ferguson „Children in Crisis”. Przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące organizacji niekomercyjnych - cechy organizacji niedochodowych, ich podział, aspekty związane z procesem zarządzania, regulacje prawne i finansowe aspekty działania, analizę szans i zagrożeń oraz porównanie trzeciego sektora w Polsce i w Irlandii. Opisano specyfikę marketingu w organizacjach niedochodowych ze szczególnym uwzględnieniem marketingu społecznego, strategii marketingowych oraz koncepcji marketingu-mix. Dokonano praktycznej analizy obiektów badawczych z uwzględnieniem zarysu historycznego, bieżącej działalności, finansowych aspektów funkcjonowania jednostek oraz zastosowaniu koncepcji marketingu-mix. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject organizacje non-profit pl
dc.subject marketing społeczny pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject fundacje pl
dc.title Koncepcja marketingu instytucji non-profit na przykładzie "Westgate Foundation" oraz ośrodka "Mountain Heaven Centre" fundacji "Children in Crisis" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info