Uwarunkowania psychologiczne w reklamie społecznej - w odniesieniu do społeczeństwa polskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jasieński, Michał
dc.contributor.author Kulig Karolina
dc.date.accessioned 2013-12-28T21:10:32Z
dc.date.available 2013-12-28T21:10:32Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2802
dc.description.abstract Celem pracy jest zaprezentowanie wpływu jaki wywiera reklama społeczna na zachowanie społeczeństwa polskiego oraz jej akceptacji przez polskie społeczeństwo. Zaprezentowano teorię reklamy, wyjaśniono pojęcia związane z jej uwarunkowaniami psychologicznymi oraz przedstawiono istotę reklamy społecznej. Opisano rolę, jaką odgrywają w społeczeństwie stereotypy społeczne, uprzedzenia oraz dyskryminacja społeczna. Przedstawiono charakterystykę społeczeństwa polskiego na podstawie wyników badania ankietowego. Opisano rolę reklamy społecznej w Polsce oraz ukazano nastawienie społeczeństwa polskiego do reklamy społecznej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama społeczna pl
dc.subject teoria reklamy pl
dc.subject uwarunkowania psychologiczne pl
dc.subject akceptacja reklamy społecznej pl
dc.subject misja reklamy społecznej pl
dc.subject stereotypy społeczne pl
dc.subject komunikacja społeczna pl
dc.title Uwarunkowania psychologiczne w reklamie społecznej - w odniesieniu do społeczeństwa polskiego pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info