Strategia marketingowa ORBIS S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2000

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Przedmiotu badań w niniejszej pracy jest Spółka ORBIS – największa w Polsce firma hotelarsko – gastronomiczna. Autorka przeprowadziła analizę finansową Spółki i zaprezentowałam jej organizację. Uwzględniono również analizę rynk dla Spółki ORBIS oraz analizę całego przedsiębiorstwa. Partnerem strategicznym ORBIS S.A. 26 lipca 2000 roku został ACCOR (największa francuska firma hotelowa). Oznacza to dla ORBIS –u większą konkurencyjność na rynku polskim, a także wyeliminowanie silnego konkurenta. Orbis dzięki podpisanej umowie może korzystać ze znaków i nazw należących do ACCOR, a także z know – how francuskiej Spółki. Orbis będzie jedna musiał ponieść koszty, aby dorównać standardom poszczególnych marek nowego partnera. W pracy określono cele marketingowych Spółki oraz proponowane strategie marketingowe, a także plan wdrożenia i kontrolowania strategii, który ma zapewnić osiągnięcie celów jakie zostały wytyczone

Opis

Słowa kluczowe

strategie marketingowe, hotelarstwo, ORBIS S.A., analiza rynku

Cytowanie