Wpływ narzędzi marketingowych na zachowania rynku na przykładzie Fabryki Armatur "Jafar" S.A. w Jaśle

Ładowanie...
Miniatura

Data

2004

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Marketing coraz szerzej potwierdza swoją praktyczną użyteczność. Bez znajomości marketingu oraz odpowiednio dobranych instrumentów marketingowych trudno być dziś aktywnym i skutecznie działającym uczestnikiem życia gospodarczego. Przykładem Może być wiele firm, które z powodzeniem stosują marketing oraz narzędzia marketingowe. Celem niniejszej pracy jest ukazanie wpływu instrumentów marketingowych, na zachowania rynku. Do weryfikacji zostały przedstawione następujące hipotezy badawcze: 1. Odpowiednio ukształtowana kompozycja narzędzi marketingowych zwanych marketingiem - mix pozwala przedsiębiorstwu w złożony sposób oddziaływać na rynek. 2. Typowe instrumenty oddziaływania na rynek są obecnie niewystarczające. Analizę oddziaływania narzędzi marketingowych na rynek autorka przedstawiła na przykładzie Fabryki Armatur "Jafar" S.A. w Jaśle.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, marketing-mix, marketing bezpośredni, reklama podprogowa, Fabryka Armatur "Jafar" S.A.

Cytowanie