Logistyczna obsługa klienta na przykładzie OPTIMUS S.A. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Grabek Artur
dc.date.accessioned 2014-01-01T12:53:10Z
dc.date.available 2014-01-01T12:53:10Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/2940
dc.description.abstract Celem pracy jest prezentacja logistycznej obsługi klienta na przykładzie OPTIMUS S.A. w Nowym Sączu. Zaprezentowano orientację na klienta jako strategię przedsiębiorstw oraz opisano logistykę i jej instrumenty w modelach obsługi klienta. Przedstawiono charakterystykę przedsiębiorstwa OPTIMUS S.A. w Nowym Sączu, dokonano diagnozy logistycznej obsługi klienta w Optimus S.A oraz wskazano kierunki usprawnień logistycznej obsługi klienta w Optimus S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject logistyka pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject CRM pl
dc.subject strategia obsługi klienta pl
dc.subject polityka jakości pl
dc.title Logistyczna obsługa klienta na przykładzie OPTIMUS S.A. w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info