Wprowadzanie na rynek nowych produktów bankowych na przykładzie jednego z największych banków w Polsce - Banku PKO BP S.A. Oddział w Nowym Sączu

Brak miniatury

Data

2001

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest analiza porównawcza jednego z produktów bankowych mająca na celu ukazanie konkurencyjności banku PKO BP S.A. w stosunku do innych banków. Podmiotem analizy jest produkt bankowy – kredyt mieszkaniowy, miejscem badań – bank PKO BP S.A. Przedstawiono funkcjonowanie systemu bankowego w Polsce, jego rozwój oraz sklasyfikowanie operacji bankowych. Opisano koncepcje marketingu bankowego, jakość usług bankowych. Omówiono elementy marketingu – mix oraz public relations w banku oraz dokonano analizy porównawczej produktu bankowego oferowanego przez bank PKO BP S.A.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, marketing bankowy, marketing-mix, produkt bankowy, kredyt mieszkaniowy, system bankowy, usługi bankowe, public relations

Cytowanie