Wpływ marketingu wewnętrznego na jakość obsługi klienta w Oddziale Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2000

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Nowoczesny marketing to ogromne wyzwanie stojące przed instytucjami finansowymi i bankowymi. To zmiana sposobu myślenia, reagowania, zarządzanie ludźmi i pojmowania roli pracownika w organizacji. Podstawowym kluczem do sukcesu działań marketingowych jest zrozumienie centralnej roli klienta, zrozumienie faktu, i służąc mu, spełniając jego dobrze rozpoznane potrzeby i oczekiwania, tworząc program lojalnego i usatysfakcjonowanego klienta – stworzymy podstawy przetrwania i rozwoju instytucji, sukcesu ekonomicznego na wysoce konkurencyjnym rynku usług finansowych. Teza, którą autorka stara się poprzeć zebranym materiałem w niniejszej pracy brzmi: bez marketingu wewnętrznego nie można mówić o skutecznym marketingu zewnętrznym. Celem pracy jest przedstawienie jaki wpływ na jakość obsługi klienta w banku ma marketing wewnętrzny. Niniejsza praca powstała na bazie jednego z Oddziałów Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego S.A.

Opis

Słowa kluczowe

marketing wewnętrzny, jakość obsługi, bank, usługi bankowe, zarządzanie personelem, kultura organizacyjna, jakość usług bankowych

Cytowanie