Analiza ewolucji działań reklamowych

Ładowanie...
Miniatura

Data

2013-02-28 09:07:08

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Ewolucji podlega wszystko, co nas otacza. Proces ewolucji obejmuje wiele aspektów danego gatunku. Począwszy od zagadnień podstawowych dotyczących fizjologii (odżywianie, rozmnażanie), a skończywszy na zagadnieniach wyższego rzędu takich jak zachowania obronne czy komunikacja. Reklama stanowiąca część komunikacji międzyludzkiej ewoluuje na równi ze społeczeństwem, któremu służy. Reklama u początków swojego istnienia była mało skomplikowanym procesem komunikacyjnym, jednak ciągły rozwój technologiczny i społeczny spowodował poważne zmiany również i w tym aspekcie naszego funkcjonowania. Celem pracy jest pokazać te wszystkie zmiany, które zaistniały w reklamie od początku jej istnienia aż po dzień dzisiejszy. Pierwszy rozdział poświęcony jest zdefiniowaniu, czym jest reklama oraz w jaki sposób jest klasyfikowana. Drugi rozdział przedstawia historię reklamy, etap jej powstawania oraz rozwoju. Ukazuje on również reklamę współczesną oraz jakie narzędzia są wykorzystywane przez obecne agencje reklamowe. Na końcu rozdziału, przedstawiona jest prognoza, w jaki sposób może wyglądać oraz jak funkcjonować reklama w przyszłości. Na każdym etapie następuje ocena parametrów reklamy. Parametry zostały dobrane tak, aby umożliwiały łatwe porównanie zmian w czasie niezależnie od formy i treści.

Opis

Słowa kluczowe

reklama, historia reklamy, klasyfikacja, parametry reklamy

Cytowanie