Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Nalepka, Adam (red.)
dc.date.accessioned 2013-07-08T10:48:58Z
dc.date.available 2013-07-08T10:48:58Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta / pod red. Adama Nalepki. Nowy Sącz ; Tarnów : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Wyższa Szkoła Biznesu w Tarnowie, 2005. - 452 s. pl
dc.identifier.isbn 83-88421-46-8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/309
dc.language.iso pl pl
dc.publisher Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu ; Wyższa Szkoła Biznesu w Tarnowie pl
dc.relation.ispartofseries ;Tom 4
dc.rights Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ *
dc.subject konkurencyjność przedsiębiorstwa pl
dc.subject organizacje dochodowe pl
dc.subject organizacje niedochodowe pl
dc.subject konsument pl
dc.title Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta pl
dc.type book pl


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info