Temat mojej pracy licencjackiej stanowi analiza wykorzystania narzędzi
internetowych w procesie kreowania wizerunku banków.
Wizerunek ma bardzo istotne znaczenie w działalności podmiotów rynkowych, w tym
również instytucji bankowych. Na odbiór organizacji przez otoczenie wpływa wiele różnych
aspektów. Nowe możliwości w zakresie kreowania wizerunku stwarza obecnie Internet.
Coraz większego znaczenia nabierają zagadnienia związane z wyglądem oraz
funkcjonalnością witryn internetowych organizacji.
W pracy zaprezentowano zagadnienia związane z istotą oraz instrumentami
kształtowania wizerunku, omówiono działalność instytucji bankowych, a także
przeprowadzono analizę stron internetowych wybranych instytucji bankowych.
The subject of my paper is the analysis of the Internet tools use in the process of
creating the image of the banks.
Image plays a crucial role in the activities of business entities, including banking
institutions. There are various factors influencing the way an organization is perceived by its
surroundings. The Internet offers new opportunities of creating image. The issues related to
the outlook and functionality of an organization’s website are gaining importance.
The paper presents issues related to the essence and instruments of shaping image, it
also describes the activities of banking institutions and conducts an analysis of some selected websites of banking institutions.