dc.contributor.advisor |
Brachowicz, Marta |
|
dc.contributor.author |
Smoleń, Magdalena |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-03T10:06:48Z |
|
dc.date.available |
2014-01-03T10:06:48Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-29 23:06:32 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3192 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy ona problemu jakości usług medycznych udzielanych w Centrum Medycznym „BATOREGO”. Obecnie coraz częściej, we wszystkich dziedzinach życia spotyka się z terminem „jakość”. Celem niniejszej pracy była konfrontacja jakości świadczeń do potrzeb pacjentów badanej organizacji. Teoretyczna część pracy zawiera analizę pojęć, wskaźników oceny jakości usług oraz systemy zarządzania jakością. Zaprezentowane zostały także definicje i hierarchia potrzeb. W drugiej części przedstawiono narzędzie wykorzystane do badań własnych. Była nim ankieta przeprowadzona wśród 50 osób. Badania miały charakter indywidualny i anonimowy. Wyniki badań oraz weryfikacja hipotez ukazują, iż jakość świadczonych przez Centrum Medyczne „BATOREGO” usług jest zadowalająca dla pacjentów oraz w pełni zaspokaja ich potrzeby. Respondenci zauważyli kilka niedoskonałości (m.in. system rejestracji telefonicznej), jednak mimo to w ogólnej perspektywie pozytywnie oceniają badaną placówkę. |
pl |
dc.description.abstract |
This paper is a theoretical and empirical. It concerns the problem of the quality of medical services in the Medical Centre of "BATOREGO". At present more and more talk about quality. A confrontation of the quality of needs of patients was a purpose of this tesis. The theoretical part of the paper presents a concepts, indicators to assess the quality of services and quality management systems and presented the definition and the hierarchy of needs. In the second part I conducted a survey opinion poll. There were 50 respondents. The research was individual and anonymous.
The results and hypotheses show that the quality of services provided by the Medical Center "BATOREGO" is satisfactory for patients and meets their needs. The respondents noted a few imperfections but still the evaluation of the firm is positive. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
jakość usług |
pl |
dc.subject |
świadczenia medyczne |
pl |
dc.subject |
potrzeby |
pl |
dc.subject |
satysfakcja |
pl |
dc.subject |
quality of service |
pl |
dc.subject |
medical services |
pl |
dc.subject |
needs |
pl |
dc.subject |
satisfaction |
pl |
dc.title |
Jakość usług medycznych a potrzeby pacjentów Centrum Medycznego "BATOREGO" w Nowym Sączu |
pl |
dc.title.alternative |
The quality of medical services and the needs of patients Medical Center "BATOREGO" in Nowy Sącz |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-03T09:33:12Z |
|