Niniejsza praca przybliża pojęcie personal brandingu na platformie internetowej.
Poprzez wyjaśnienie podstawowych treści i technik tego procesu jest kompleksowym
zbiorem informacji na temat kreowania osobistego wizerunku i czerpania z tego biznesowych
korzyści. Poprzez przeprowadzone badania ankietowe wśród aktywnych użytkowników sieci
udało się dowieść, iż siła marki personalnej wspartej pozycją eksperta ma szczególne
znaczenie w przypadku pozycjonowania prac intelektualnych. Wywiad z ekspertem
dodatkowo podtrzymał założenie o biznesowym charakterze marki personalnej, uznając ją za
czynnik wpływający na możliwość uzyskiwania dochodu pasywnego w Internecie.
The aim of this thesis is to advance our understanding of the Personal Branding on the
Internet. Some practical matters and techniques are the source of the Personal Branding and
must be regarded as an important factor in the creation of a strong personal brand seen as the
business income. One of the main purposes of the active user survey was to prove that with
the support of the expert status, branding is one of the most powerful concepts in marketing of
intellectual goods. It appears that the interview with the expert affirmed the assumption of the
business side of the personal branding that builds a passive income business on the Internet.