Zarys strategii marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A
Abstrakt
Celem pracy jest scharakteryzowanie pojęcia i istoty strategii marketingowej oraz zbudowanie zarysu strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa działającego na rynku dóbr konsumpcyjnych FMCG -Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Wawel" S.A. Opisano znaczenie strategii marketingowej w procesie zarządzania marketingowego – istotę, pojęcie oraz etapy opracowania strategii marketingowej. Zaprezentowano Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Wawel” S.A – jego podstawowe wskaźniki techniczno-ekonomiczne oraz charakterystykę struktury organizacyjnej. Sformułowano strategię marketingowej dla Zakładów Przemysłu Cukierniczego„
Wawel” S.A.
Opis
Słowa kluczowe
marketing, strategia marketingowa, rynek konsumpcyjny, zarządzanie marketingowe, konkurencja, przedsiębiorstwo, przemysł cukierniczy